söndag 29 augusti 2010

Tack alla!

Tack alla för en fantastisk gårdag!
Trots att vi i sista stund ändrade ort (för att lura polisen mestadels; det där om att vi inte kom ut var bara ett ljug) dök ändå någonstans runt 150 personer upp för att se båten och mingla på augustis finaste dag.
Tacktacktack för alla fina ord, lyckönskningar, presenter och uppmuntrande tillrop under kvällen - det är en kväll som vi aldrig kommer glömma.

Bengt på Crazy Basement Productions tog några riktigt fräcka bilder igår som jag tänkte dela med mig av. Stort tack till honom!







Jag får lägga ner uppladdandet här eftersom mitt internet inte klarar av bildstorleken riktigt, har tagit en timme hittills. Buhu det är synd om mig osv - jag vet Caspar.

/Kalle

PS: För er som inte läste tidningen igår så uppmanar jag er att göra det. Särskilt del 1, sista sidan.
PPS: Det är många PS nu för tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar